Niški aerodrom i dalje bez info – pulta

Ni posle druge uspešne godine funkcionisanja aerodroma „Konstantin Veliki“, obaranja rekorda po broju putnika koji su koristili aerodromske usluge ali i dovođenja mnogih lou- kost avio kompanija u cilju promocije grada, Turistička organizacija, koja bi trebalo da promoviše Niš i predstavi ga u najboljem svetlu, i dalje nema svoj info- pult u holu niške vazdušne luke. Iz TON-a ovo nazivaju svojevrsnim paradoksom i presedanom izazvanim „ličnim animozitetom“, dok iz rukovodstva Aerodroma odgovornost prebacuju na „nezainteresovane“ čelnike koji brinu o promociji turizma.

foto: Fly from Niš

Od kako je pre nekoliko godina, niški aerodrom ponovo „vaskrs’o“ i sa piste u Gradu na Nišavi ponovo počeli da poleću i sleću avioni mnogih niskobudžetnih kompanija, strani turisti ili oni koji samo koriste usluge aerodroma, ali i Nišlije, o istoriji i kulturi i turističkim kapacitetima našeg Grada i dalje jedino mogu da saznaju samo „iz priča“ ili pamfleta koje će možda kupiti negde u centru. Na niškom aerodroma nema „info- pulta“ lokalne turističke organizacije, a po svemu sudeći, na osnovu izjava nadležnih, neće ga ni biti u skorije vreme.

Meni je prosto neverovatno da mi, koji stalno govorimo o promociji Niša, imamo strane kompanije i nove linije, da smo mi možda jedini aerodrom u svetu koji nema info- pult koji bi služio da se ljudi upoznaju sa potencijalima grada, kupe poneki suvenir, dobiju uputstva i informacije, i to sve zbog nečije samovolje, odnosno namere da se ponaša „kao da mu je tata ostavio aerodrom“, a ne da je to opšte dobro, izjavio je Uroš Parlić, direktor TON-a u jutarnjem rogramu NTV i dodao da nema nameru da se raspravlja dalje i preganja sa rukovodstvom aerodroma koje mesto za informacije želi da smesti u trafiku ispred aerodromske zgrade.

Direktor niške Turističke organizacije naglasio je i da se ovde isključivo radi o ličnom animozitetu, za koji smatra da „druga strana“ gaji, i da bi ovom problematikoom trebalo već da se pozabave i oni koji su u vrhu gradske vlasti, jer, kako je naveo, svi mora složno da nastupaju kada je reč o razvitku Niša.

Ipak, sa druge strane, u Upravi „Konstantina Velikog“ oštro demantuju ove tvrdnje, pravdajući se time, da profesionalizam u poslu ne dozvoljava bilo kakva lična osećanja pa ni „animozitet“ i da uopšte ne vide koji problem imaju ljudi iz TON-a.

Ma kakav animozitet, uopšte ne znam o čemu priča, mi smo imali par lokala i prostorija i održana je tada licitacija, oni nisu učestvovali, jer pretpoostavljam da ni sami ne znaju šta hoće pošto se nikada zvanično, pisanim putem nisu obratili nama a svakako bi im izašli u susret, a sa druge strane ima tu nekih pultova koje drž agencije za najam automobila pa mogu njihovi ljudi i tu da stanu, ne vidim u čemu j eproblem, izjavio je za Građanin Vladica Đurđanović, direktor nipkog Aerodroma.

Ipak, rukovodstvo „Konstantina“ veli da ima vremena i načina i za druga rešenja.

Znate i sami da rekonstrukcija treba da počne, da će kapaciteti biti prošireni i da ćemo dobiti nove prostorije, a pošto oni isključivo traže prostoriju za sebe i to im izgleda i smeta, možda je tada i dobiju, ne znam, ali svakako mislim da treba da budu malo zainteresovaniji za posao kojim se bave i da znaju šta tačno žele i traže, dodao je Đurđanović.

Podsetimo, nakon dugogodišnjeg „mrtvog“ perioda za vazdušni saobraćaj u našem Gradu, u poslednjih 48 meseci nad niškim nebom bilo je na stotine preleta putničkih i kargo vazduhoplova, došlo je nekoliko stranih avio kompanija, a za nešto više od 6 meseci, prošle godine oboren je rekord po broju putnika iz 2012. godine, a do kraja prošle, postojeća statistika premašila je očekivanja svih nadležnih.

N.Marković

4 Comments

  1. Da je samo info pult problem,mi Nišlije bi smo bili zaista srećni.Jel neko,zaista,pogledao na šta liči aerodrom.Daleko da je od poređenja sa bilo kojim Evropskim ili Američkim,ali ja odgovorno tvrdim ,obzirom da sam preleteo stotine hiljada milja i obišao većinu svetskih aerodroma da i aerodromi na pustim ostrvima pacifika koja nemaju ni 500 stanovnika ili Aljaske (dillingham,800 stanovnika) imaju uređenije linije, redove, kupovinu karata, čekiranje, skeniranje, departures, arrivals i ost… ovde, bitno da se reklamiraju pedikir manikir i taxi gde god se okreneš. U hodniku pod od gume, ledenica, nema 3 klupe za sedenje.. kablovi vise sa svih strana, knauf nezavršen, čistčice koje se guraju između putnika, čekanje napolje u tunelu za odlazak, isto tako i kad se vraćaš u niš.. verujte, taj info pult, bi bio neprimetan u situaciji, a radnica na njemu verovatno ne bi znala engleski

  2. Dovoljno je da pogledate i poslusate izjave ovog direktora i da vam bude jasno kako je organizovano preduzece Aerodorm Niš. Tek kad bude sklonjen sa direktorskog mesta biće moguće utvrditi i kakvo je „poslovanje“ vodio.

  3. Јуче поподне сам у име рођака из Белгије звао много пута на фиксни телефон Аеродрома да бих му пружио информацију о летовима.Нико се није јављао.Како ви са Аеродрома мислите да комуницирате са потенцијалним корисницима ваших услуга?Или имате неки други број телефона?

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *