Direkcija za javni prevoz radi u plusu, ali nejasni troškovi?

Saša Petronijević, direktor Direkcije za javni prevoz rekao je danas na Skupštini grada Niša da je od početka stvaranja, po prvi put ovo javno preduzeće u Nišu radilo pozitivno – u poslednjih šest meseci. On je obrazlagajući plan direkcije naveo da je ušteđeno oko 16 miliona dinara, a ostvaren je suficit u iznosu od 24 miliona dinara.

autobus

Ipak, Srđan Nonić iz odborničke grupe Pokreta Dosta je bilo je zatražio da se dodatno pojasne neke budžetske pozicije za ovu godinu, kao na primer zašto je za reklamiranje izdvojeno za ovu godinu 1,2 miliona dinara kada autobuskiu prevoz u Nišu ima monopol nad delatnošću.

U materijalu se kaže da iznajmljivanje video opreme za gradske autobuse iznosi 490.000 dinara, pa je moje pitanje koliko košta ta oprema da se ne bi iznajmljivala. Bolje je da se kupi pa da se smanje troškovi. Imamo pod stavkom 8, zakup pokretnih i nepokretnih stvari gde će direkcija da izdvoji 6,2 miliona dinara pa bi bilo lepo da znamo koje su to pokretne i nepokretne stvari. Troškovi ostalih usluga 7,5 milona dinara! To je širok spektar stvari, šta to može biti pa molim da nam se to pojasni. Troškovi amortizacije – 10 miliona pa onda troškovi nematerijalnih usluga su 3,5 miliona dinara. Sve ovo su troškovi za tekuću 2016. godinu – upitao je Nonić.

Dosta-je-bilo
Srđan Nonić (prvi u teget košulji)

Petronijević je rekao da će pismeno odgovoriti odborniku Noniću jer bi njegovo izlaganje bilo dugo za govornicom skupštine. U obrazložernju je rekao da je zabeležena ušteda od 4,5 miliona dinara na osnovu pametno sačinjenih ugovora sa prevoznicima.

Ovih prvih šest meseci u poslovanju direkcije su najbolji od početka integrisanog sistema prevoza u gradu gde ne samo da nije bilo izdvajanja iz grada nego je ostvaren i suficit od 24 miliona dinara. Podsećam, nekada je grad idvajao 300 milona dinara. Uvođenjem elektronske prodaje karata, zabeležili smo uvećanje od dva miliona dinara na mesečnom novou – rekao je između ostalog Petronijević.

M.S.

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *