Građani sprečili „pauk“ da odnese automobile iz naselja „Stevan Sinđelić“

Meštani naselja „Stevan Sinđelić“ okupili su se večeras povodom incidenta koji se jutros dogodio kada su radnici „Parking servisa“ sa dva pauka pokušali da uklanjaju vozila s trotoara, a desetak Nišlija iz kraja im to nije dozvolilo. Ivan Krstić iz Saveta građana ovog naselja kod tehničkih fakulteta kaže „da se mora sesti za isti sto sa „Parking servisom“ jer do nekakvog sukoba ne sme doći, a na šta su pojedinci spremni“.

SStevan-sindjelic
Sporni trotoar gde je „pauk“ pokušao da interveniše

-Jutros su došle ekipe „pauka“ kada je desetak meštana izašlo iz svojih stanova i posle rasprave nije im dozvolilo da uklone jedan red automobila. Ti automobili su parkirani na trotoaru kojim se može proći, ali 10 godina, niko nije imao ništa protiv toga, a sada su se setili da podižu auta. Ovde ima oko 500 stanova. Mi imamo parkinge ispred svojih zgrada, ali ih je očigledno malo – priča Krstić.

stevan1
foto: www.skyscrapercity.com

On kaže da je neko iz grupe pozvao policiju, ali je policija navela da sa slučajem nema nikakve veze.

Ivan-Krstic
Ivan Krstić

-Evo, u toku večeri ovde u naselju traje neka pometnja jer ljudi ne znaju šta da rade, strahujući da će „pauk“ i sutra doći dok su stanari na poslu, a proneo se glas da će sutra doći sa čak četiri „pauka“. Neki se preparkiravaju kod fakulteta. U ovom naselju, koje je baš skrajnuto, nema ni bolnice ni neke ustanove gde bi smetali automobili. Ovde se parkiraju i ljudi koji rade u Centru za obuku pasa odnosno kasarne „Stevan Sinđelić“ koji se nalazi prekoputa. U našem naselju stanuju profesori i vojska i nikome ne bi pala mala kazna od 11.000 dinara kada bi mu odneli auto, a mi ovde jednostavno nemamo gde da parkiramo. O svemu ovome, obavestiću opštinu Crveni krst da se nađe neko rešenje jer ljudi ne mogu da žive u strahu – kaže Krstić koji zadužen za komunalne delatnosti.

M.S.

19 Comments

  1. У граду Нишу напросто нема паркинг места! Занимљиво је да су обележена паркинг места на тротоарима, на пример Душанова улица, улица Првог устанка (не знам ново име те улице) итд., где се пешаци једва провлаче између аутомобила и продавница. Такво паркирање постоји само у Нишу и нигде више. Посебна прича је улица Доситеја Обрадовића у којој се налази Комунална полиција. Улица је дугачка око 200 м и једносмерна је. На почетку улице су обележена два места за инвалиде, којих уз дужно поштовање, уопште нема у околини (барем не возе кола). Затим следе три места за ЗЗЗС (Завод за здравствену заштиту студената). Лепо, студенти масовно возе аутомобиле! И коначно два паркинг места за Комуналну полицију. Дакле укупно 7 резервисаних паркинг места. Станари улице имају укупно 4 аутомобила!!! Лепо, има места за све. Али улица Доситеја Обрадовића није зонирана, а све остале околне јесу: Станка Власотинчанина, Катићева и Првог устанка. И шта се дешава? Па сви који раде у центру града напуне улицу у којој за нас који у њој станујемо никада нема места. Да не говорим о кршевима који ту стоје месецима. Посебно је занимљива црвена Фијеста (стара око 25 година) са београдским таблицама коју нико није обишао већ више од 2 месеца. Да је новији ауто помислио бих да је украдена. На крају улице је и обданиште и треба видети хаос који настаје када око 15 сати родитељи долазе по своју децу.

    Нема сврхе никоме се обраћати за решење проблема, чисто пишем онако да ми можда буде мало лакше.

  2. Prevara i u bivsoj Nemanjinoj sad Stevana Nemanje zabranili parkiranje sa obadve strane ulice iako 90 posto vlasnika vozila nema dvorista za parkiranje istih cak su je i preusmeravali iz dvosmerne u jednosmernu pa se ti snadji.Ovakvom bezobrazluku treba konacno reci kraj nema vise valjda treba neko da sagleda problem

  3. O PARKING LOPOVLUKU:

    Jedan predlog, kada bi svi vozaci u gradu ometali vozila parking servisa, na taj nacin sto bi u toku voznje namerno usporavali kada se nalaze ispred njih i ne dozvoljavali im da se ubace u traku, znato bi ih omeli u pljackanju naroda, ucinili bi i mi njima da malo pucaju od nervoze, a pritom ne bi krsili ni jedan zakon ili propis koji nam sve vise stezu omcu oko vrata.

    Isto kada bi svi koji prolaze u trenutku kada se spremaju da ojade nekog i dignu mu auto, trubili iz vozila, stvorila bi se veca sansa da vlasnik vozila cuje sta se desava ispred njegovog nosa, a i da vidim koliko bi njima bilo prijatno da ceo dan budu zakucani u saobracajnoj guzvi, i da kad dizu vozilo oko njih bude stalna svirnjava i buka.

    Da bi imalo efekta ovako nesto potrebno je da sto vise vozaca krene sa ovakvom vrstom protesta.

    1. Apsolutno podrzavam ovakav vid nenasilnog protesta uz postovanje zakona! Ideja je odlicna i ja cu sigurno poceti da je primenjujem. Ne postoji (za sada) drugi nacin da se lopovima stane na put osim da se maksimalno, naravno legano, ometa otimacina.

    2. Kada bi se svako oarkirao propisno tj. ne bi ometao prolaz invalidskih kolica, recimo, niko ih ne bi dirao.
      Ovo je zamena teza.
      Ljudi, ukoliko postujemo oravila niko nas nece sankcionisati.
      Budimo realni.

  4. Juče sam bio svedok dešavanja ispred Doma zdravlja: Opšti haos. Parkinga malo, pola zauzeli taksisti, ljudi sa bolesnom decom i stariji ne mogu parkirati ni blizu Doma zdravlja. Istovremeno bar 5-6 radnika kao lešinari idu od auta do auta i pišu kazne, zovu pauka, ljudi psuju, svađaju se. Ludnica. Verovatno je tako svakog dana. Zemljo Srbijo, qou vadis?

    1. Ovo je sve tačno. u isto vreme ja sam čekao suprugu, koja je lekara u domu zdravlja. Tri pauka su prošla za par minuta. atak na građane. preduzeće koje ništa nije uložilo u povećanje prostora za parkiranje. Obeležili kolovoze i trotoare i plaćkaju poštene ljude koji su platili kroz registraciju vozoila da kolovoz koriste za vožnju a ne da to bude parkiralište niš parkinga. Zauzeli gradsko zemljište. U gradsku kasu skoro nema nikakve koristi od toga. društvo sve podeli. posebno je žalosno kada to rade pored doma zdravlja i klinika. Tu nioko ne dolazi zbog luksuza. Gradska vlastbi trebala da tu nešto uradi u zaštiti građana a ne da podržava takvu politiku tog preduzeća i da ga svrstava u preduzeća od posebnog interesa. Gde je takvo preduzeće u jagodinu. kako je sve ok bez njih subotom posle podne i nedeljom. sramota za sve koji ih podržavaju.

  5. Prostor oko zgrada u ovom naselju je, izgleda, javna površina samo kada je u pitanju parkiranje. Kada tu istu površinu treba održavati onda je to prostor koji pripada zgradama (naselju/.Neverevotno: neznanje, glupost, bahatost i drskost onih koji bi trebalo da vode računa o gradu i gradjanima.

  6. Juce su digli jadan stari jugo ispred porodilista u Nisu! Bilo je par obrih automobila, jugo tamo nije dovezao sigurno fancy doktorka ili nacelnica! I nije bas tamo tek tako ostavljem! Bezobrazluk nevidjen! I nama na bulevaru Nemanjica dizu automobile koji su bili 30 godina bas tu parkirani! I NIKOME NE SMETAJU! A TAKSISTIMA JE SVE DOZVOLJENO@ NE MOZE DA SE PRIDJE OD NJIH MNOGIM USTANOVAMA

  7. Pa mora tako. Kad nemamo privredu od cega toliki funkcioneri da zive? Cepace parking servis jos dugo, naviknite se…a cekajte da vidite i ostatak – za pocetak vec imamo najskuplje gorivo, a usvojeno je poprilicno povecanje akciza!

  8. Još jedan dokaz – da smo postali loši ljudi !!!
    U naselju „S. Sindjelić“ nema mesta za šetanje i parkirana kola smetaju … nekome ?
    Veću glupost ne pročitah a razumeh ljude iz „P. servis“-a jer su i oni ajduci /uzmu tj. podignu i pobegnu/.
    Karikiram ali je tako…
    A Jovica , kao da je sa druge planete , ali izgleda da nije bio u našem naselju !

  9. Parkiraju na trotoaru a posle im je neko drugi kriv. Da im neko drugi resava parking? Pa to zemljiste nije vase nego gradsko. U prevodu, vase je koliko je i moje. nemate prava na parking. Svidelo se to vama ili ne. Kad ste kupovali stanove, sto niste gledali zgrade sa parkiralistima, nego vas je bilo bas briga, a sada se zalite. Nemate gde da parkirate?? NEMA GDE PESACI DA SE KRECU OD VAS!!!!

    1. Alo bre Jovice, ti ko onaj Banđur koji kaže što ste kupovali stanove sa grejanjem? jesi li ti bre normalan. Stanujem na Durlanu, ulaz ima 23 stana (oko 18 automobila) a ispred zgrade 10 parking mesta. Plus, prko puta ulice u „lepljenim“ kućama kosovari sa po dva i više automobila a parkiraju na slobodna mesta ispred zgrade. I sad ti meni prijatelju objasni KAKO da se vozila parkiraju – na „kant“ ili jedan drugom na krov? Zato, pobro ne lupaj ko otvoren prozor. Pogledaj po gradu, tamo gde parking servis naplaćuje. Tu im ne smeta što su obeležili trotoare, zar ne?

    2. Ti si, Jovice, sigurno od onih koji niti imaju auto, niti poseduju vozacku dozvolu jer ne mogu proci pregled kod psihijatra.

  10. Ista situacija desila se sinoc meni i jos jednom komsiji, GO Medijana, siri centar grada, godinama parkiramo na istom mestu i ima vise nego dovoljno prolaza na trotoaru. Komunalni policijac NIJE znao da kaze koji clan koje odluke-zakona je prekrsen, kaze neka odluka grada, nemam pojma koja..platu da prima to zna, a propise ne zna. Nisu se obezbedila odgovarajuca mesta za parkiranje, ali vazno da su se obezbedili polupismeni poltroni da se bave nazovi kaznama.Automobile koje je parkirao izvesni vlasnik privatne firme u blizini, na isti nacin kao komisija i ja, nije primeto..cak nam se jedan od radnika te firme otvoreno podsmevao. Takvo ponasanje je primer ocigledne pristrasnosti sluzbenih lica koje placa drzava, a sto je u najmanju ruku povreda radne obaveze, a i te kako zloupotreba polozaja.

  11. Da napomenem da su i dva automobila „manje“ oštećena prilikom hitnog i ‘paucima’ izazvanog isparkiravanja vozila. Inace nijedno vozilo nijedno odneto ovog puta, ali je par kazni ipak izdato!

    1. Нема ту среће. Држава нема довољно реалних извора за пуњење буџета, па је „прилагодила“ законе да би овакве и сличне ствари могла да реализује. Промењене су неке одредбе Закона о безбедности саобраћаја да би се проширила листа места на којима су забрањено заустављање и паркирање. У старом Закону је заустављање било до 15 минута а по новом је до 3 минута, без напуштања возила…На тај начин скупштинска већина омогућава рад фирмама у којима су запослени њихови кадрови /рађаци и пријатељи/

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *