Naprednjačka većina u Skuštini Srbije još jednom je pokazala šta je za nju državni budžet: vreća u koju ruku zavlači isključivo za zadovoljavanje svojih niskih pobuda, a ne interesa građana. Tako je danas odbila predlog poslanika Nove stranke da se uopšte i raspravlja o ukidanju komercijalnih političkih reklama. Odnosno, bez imalo srama odlučila je da bar 12 miliona evra, čiji su vlasnici građani Srbije, utroši ne na rešavanje gorućih problema, već na obmanljive reklamne spotove, saopštila je danas Nova stranka.
Svega dvanaest poslanika podržalo je predlog da se u dnevni red uvrste izmene Zakona o finansiranju političkih stranaka i dopune Zakona o izboru narodnih poslanika koje bi ukinule komercijalno reklamiranje stranaka u elektronskim medijima tokom i van izborne kampanje. Ostali, kojima su usta puna mera štednje i brige o građanima, odbili su. Korist predloženog zakonskog rešenja bila bi višestruka.
U ogromnoj meri sprečila bi se mogućnost korupcije, nelegalnog trošenja i bacanja novca tajkunskim medijima. Građani bi bili pošteđeni estetski mizernih spotova i jeftinih slogana koji više priliče „Farmi“ no odgovornoj političkoj organizaciji. Najvažnije, uštedelo bi se bar 12 miliona evra, koliko se 2014. godine potrošilo na kampanju.
Umesto da omoguće šansu za izlečenje barem jednom detetu, izabrali su da se Vučić, Dačić, Vulin i drugi epizodisti sa TV ekrana smeju u lice svim građanima. To dovoljno razotkriva patologiju naprednjačkog režima, zaključuje se u saopštenju Nove stranke.
Gradjanin.rs
Ovo je brutalna slika i prilika sadašnje vlasti. Bulumente bezdušnih otimača imovine građana stečene teškim radom.
da li postoji neka peticija ili inicijativa protiv politickog marketinga, generalno?
ili trosenja budzetskog novca u marketinske svrhe.
ja bi to potpisala…