Pismo jednog Građanina niškom ‚‚Jugoistoku“

Poštovani čitaoci, pismo koje do sada nije objavljeno ni u jednom mediju, redakcija ‚‚Građanina“ prenosi u celosti.

[dropcap color=“#DD3333″ type=“square“]g[/dropcap]rađanin: Dragan Gojković
Ovo cirkularno pismo govori o iskustvu stanovnika Niša sa Elektrodistribucijom i poslato je na sledeće adrese: Elektrodistribucija Beograd; Elektrodistribucija Niš; RTS; Blic; Večernje Novosti; B92; Južne Vesti; Narodne Novine; Kurir…

jugoistok

U stanu u kom živim kao podstanar došlo je do kvara na brojilu 25.05.2013. Od tog dana do 27.01.2014. zaračunavana mi je jedinstvena tarifa. Nije potrebno naglasiti, ali ipak hocu: računi su mi bili uvećani i to skoro duplo. Još početkom decembra obavestio sam nadležne o kvaru, i dobio „konkretan“ odgovor: „Ekipa ce doći ili pre ili posle nove godine.“ ???

Ostavio sam svoj broj telefona i rekao da obavezno pozovu pre nego što dođu ili dan ranije da bi neko bio kod kuće. Vlasnik stana me je zamolio, (čitaj: insistirao) da neko obavezno bude prisutan kada budu radili na brojilu. Na moje čudjenje, ogovorio je da je imao loše iskustvo gde su radnici konstatovali da nema problema sa brojilom, da bi se kasnije ispostavilo da su gledali pogrešno. Mesec dana posle nakon svega toga (posle nove godine) pronašao sam u poštanskom sandučetu dopis od terenskih radnika elektrodistribucije. Na papiru je pisalo da su radnici bili na mojoj adresi, konstatovali da niko nije bio kod kuće i otišli.

Da li su me pozvali pre toga? Ne. Da li su kojim slučajem pokušali da konstatuju problem i pokušaju da ga otklone? Zamislite: Ne. Iako se brojilo nalazi u sanduku koji je u hodniku zgrade, i ključ od njega imaju barem 2 stana. Kada su napokon popravili brojilo, rečeno mi je da odem u distribuciju gde cu dobiti koreckiju svih racuna od 25.05.2013 do 27.01.2014.

Od tada počinju pravi problemi: Prvi put kada sam otišao, dobio sam odgovor je proces otpočet i da je potrebno da dodjem za 7 dana. Drugi put kada sam otišao, rečeno mi je da osoba koja radi moj slučaj nije prisutna i da se, ukoliko ne dobijem na kućnu adresu ispravku racuna do 17.02. javim elektrodistribuciji. 18.02. treći put, dobio sam odgovor da osoba koja radi moj slučaj nije dolazila ceo dan i da dodjem sutra. Četvrti put, kada gle čuda osoba koja radi moj slučaj nije bila prisutna, normalno, tražio sam da promenim „izabranog sluzbenika“. Dobio sam neočekivani odgovor: „Jedino ta osoba zna da radi takvu vrstu korekcije, ona je na bolovanju, dodjite od ponedeljka da vidite da li je tu“ ???????

Malo je reći da mi je koncentracija popustila. U javnom preduzeću koje ima tolike viškove zaposlenih i prima 13. platu postoji jedna jedina osoba. Ali ne koja radi taj posao, nego koja ZNA da radi taj posao. Na moj zahtev da razgovaram sa šefom te osobe, samo da bih dobio preciznu informaciju kada će doći jedna jedina osoba, rečeno mi je da šef nije u kancelariji i da ne mogu do njega. Na moj zahtev da razgovaram sa šefom te osobe, (ovo nije greška u pisanju) samo da bih dobio preciznu informaciju kada ce doći jedna jedina osoba, rečeno mi je da šefov šef nije u kancelariji i da ne mogu kod njega.

Za uzvrat, kao znak dobre volje dobio sam broj telefona, zamislite čiji. Pa osobe koja je na bolovanju. Ali ne privatni, nego iz one kancelarije gde neće biti do daljnjeg.

DA SE RAZUMEMO:

Ovo pismo nije upućeno toj osobi koja nije prisutna iz opravdanog ili neopravdanog razloga (meni apsolutno nebitnog). Upućeno je osobama koje rukovode javnim preduzećem koje ima toliko prekobrojnih radnika, a postoji jedna osoba koja rešava probleme u gradu koji ima blizu 300 hiljada stanovnika.

Račun još nisam platio, ne znam kada ću, niti kako, a vi ćete gospodo iz distribucije, doći da mi isečete struju zbog duga. Dodaću i to da sam dolazio minimum 5 puta kod vas, izlazio s posla, na kome moram da radim, naglašavam RADIM, a ne samo da sedim i zaradim za struju koju sam potrošio.

Sta očekujem od ovog pisma? APSOLUTNO NISTA!!!

Ko očekujem da objavi ovo? Niko, naročito niški mediji, jer im je elektrodistribucija glavni finansijer.

S poštovanjem, Dragan Gojković
Foto: Novosti

© 2022 GRAĐANIN - Gradjanin.rs je upisan u Registar medija Republike Srbije pod rednim brojem: IN000266