Građani oprez: Sitne prevare na kasama u niškim prodavnicama

Ukoliko kupujete desetak proizvoda u niškim prodavnicama, pazite da ne platite jedanaesti koji je isti kao neki od artikala u korpi. Da, i to je moguće da vam se dogodi.

„Građanin“ je do sada imao dve poruke građana, a danas i treću koja se svodi na isto. Jedan proizvod u korpi kao što je kafa, hleb, čokolada i slično umesto jednog, zaračunata su dva puta. Ova sitna prevara je teško dokaziva pa ćemo iz razumljivih razloga izostaviti imena objekata, ali dovoljno je reći da nismo imali prijavu iz megamarketa, ali ni iz dragstora (gde su kupci i prodavci, manje-više poznaju).

depo ba

Današnju poruku poslala nam je I. Milovanović kojoj je kasirka iskucala, dva umesto jednog pakovanja keksa.

To mi se još jednom dogodilo, ali sam to na računu shvatila tek kući. Jutros mi je opet na računu otkucano dva puta po pola litra jogurta, iako sam samo pola litra uzela. Pogrešila sam po reklamiranju što sam vratila račun kasirki. Ona mi je potražila, pogledala, zgužvala i bacila. Uz „izvinite“. Trebala sam odmah da zovem šefa i da joj ne vraćam račun – objašnjava nam ova majka dvoje dece.

gradjanin.rs
foto: depo.ba

3 Comments

  1. Uz navedeni problem posebnu priču predstavljaju „nenamerno“ pogrešno postavljene cene po rafovima.
    Posebno prednjači lanac prodavnica „Zlatan Trag“.
    Nemali broj puta sam morao da reklamiram neslaanje cene sa rafa i na kasi pri čemu bi bez problema vratili razliku u novcu bez ikakve promene računa i slično.
    Želim reći da takve stvari nisu nimalo slučajne.

  2. Meni se desilo u jednom megamarketu da sam dala 1000 dinara, račun je iznosio 400 dinara i da mi je vraćeno samo 100 dinara. Kasirica se pravila nevešta, ali i pored uvreda koje sam primila pred masom kupaca, bila sam uporna i tražila da se vrati snimak na kameri ili da se saldira kasa. Nakon pola sata, vratili su mi novac.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *