Isticanje reklame „papreno“ u Nišu

Vlasnici firmi mešovite robe „lupaju glavu“ kako da istaknu reklamu na svojoj radnji, a da za to ne plate basnoslovnu cenu. Jedan od vlasnika takvog preduzeća na malo, Rade Gavrilović kaže da je 17.000 dinara platio godišnju cenu što je stavio reklamu odnosno naziv firme na zid svoje radnje.

Hoću da trgujem da bi sebi i državi zaradio novac, a ta ista država mi „dere kožu“ za isticanje reklama. ne znam da i ste bprimetili, čak i kockarnice i menjačnice lepe na izloge bele ili žute folije jer kod njih je ta suma za isticanje reklame trocifrena – priča on.

Gavrilović kaže da ima jednu reklamu, a sve ostalo je na papirima ispisano flomasterima.

Imam jedan debeli flomaster i kada nešto hoću da istaknem, ja ga na običan papir A4 napišem. A zašto to radim? pa da bi ga jednim potezom ruke mogao da skinem da mi i na tome ne naplate nekakav porez. Privatnika sada „guše“ na sve strane jer nema privrede. Mi bi hteli da narod ima mnogo para jer bi i mi onda imali para. Ovako je teško raditi. Prvo narod kupuje najneophodnije i odriče se mnogo toga, a država te tera da ovim flomasterom pravim ove „slepačke“ reklame da bi nešto ušićario – žali se ovaj privatnik.

Isticanje reklame, inače, u Nišu zavisi od veličine. Ona najmanja koja stoji na izlogu veličine 15 puta 26 santimetara se ne naplaćuje dok sve ostalo je „na udaru“ države.
M.S.

Medijski sadržaj sufinansiran sredstvima za javno informisanje Grada Niša.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *