Konkurs za studente – preduzetnike

Najveće evropsko takmičenje posvećeno studentima kojim se promoviše društveno preduzetništvo – Social Impact Award, po prvi put ove godine održava se i u Srbiji. Namenjeno je studentima i studentkinjama koji su zainteresovani da realizuju svoje preduzetničke ideje i ostvare pozitivan i direktan uticaj na društveno okruženje. Rok za prijave je 12. april.

studenti
foto arhiva: Blic (studenti VTŠ Niš)

Cilj konkursa je podizanje svesti mladih o značaju društvenog preduzetništva, ali i pružanje alata i podrške da se oprobaju i opstanu u preduzetničkim vodama. Osim novčanog podstreka, program predviđa i tromesečni period članstva u Impact Hub -u u Beogradu, gde će moći da razvijaju projekte i dobiju mentorske smernice.

Deo obrazovnog dela programa već je realizovan kroz 38 radionica koje su održane tokom proteklih meseci u Beogradu, Nišu i Novom Sadu, a posetilo ih je preko 400 učesnika.

Projekte mogu da prijave studenti sa državnih ili privatnih univerziteta u Srbiji – pojedinačno ili kao tim.

Svi pojedinci i timovi koji se odluče da konkurišu pozvani su da prisustvuju konsultacijama koje će biti organizovane u Impact HUB -u Beograd, Makedonska 21, u periodu od 6. do 10. aprila, svakog dana od 10-12 časova i od 16-18 časova.

Tri najbolja projekta biće nagrađena sa 3.000 evra početnog kapitala za realizaciju projekta, odlazak na dve internacionalne konferencije i mentorski program koji se sprovodi uz podršku eksperata iz različitih oblasti.

Vodič za konkurisanje i prijavni formular mogu se pronaći na sajtu www.socialimpactaward.rs . Dostupna je i „Knjiga inspiraciju“, sa prezentacijama projekata koji su do sada podržani.

Organizator takmičenja je udruženje Razlivalište, uz lokalnu podršku Impact HUB -a Beograd, kompanije Coca Cola Hellenic Srbija i Erste Banke, dok je ERSTE Fondacija višegodišnji regionalni partner projekta.

Social Impact Award nagrada ustanovljena je 2009. godine od strane Univerziteta za biznis i ekonomiju iz Beča i Impact HUB -a. Veliki uspeh projekta odražava se u činjenici da je 60 odsto prijavljenih ideja implementirano, dok 35 odsto njih ostvaruje prihode. Samo tokom prošle godine takmičenje je okupilo 2.000 studenata u osam zemalja, koji su podneli 404 projekta.

Izvor: RTV

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *