Niški aerodrom ostao bez tri linije za samo osam dana

U roku od samo osam dana, niški aerodrom ostao je bez tri linije pod direktnim ili indirektnim uticajem republičkih vlasti, saopštila je Nacionalna kolaicija za decentralizaciju.

Gašenje linije na relaciji Niš-Budimpešta kompanije Air Serbia očekivan je potez usled slabe zainteresovanosti putnika. Međutim, daleko više zabrinjava uredba Vlade Srbije kojom je praktično zabranjena linija Ryan Air-a na relaciji Niš-Frankfurt. Iz irske low cost kompanije je, u međuvremenu, stigla i zvanična reakcija da je Ryan Air žrtva monopola kompanije Air Serbia. Usledilo je i nelogično povlačenje popularne linije Swiss Air-a na relaciji Niš-Cirih, kada imamo u vidu da u ovom švajcarskom gradu živi veliki broj ljudi sa naših prostora. Kao što smo već pretpostavili, linije za Frankfurt i Cirih su, po svemu sudeći, žrtve subvencionisanih linija Air Serbia-e do Hana, odnosno Fridrihshafena, saopštila je ova koalicija.

Podsećamo javnost da je NKD reagovao povodom davanja subvencija kompaniji Air Serbia za 12 linija iz Niša i upozorio da je moguća posledica gašenje postojećih linija. Preuzimanjem aerodroma Ministarstvo krađevine i saobraćaja je od početka imalo za cilj proterivanje low cost kompanija. Verujemo da je država zadovoljna ovakvim ishodom, pogubnim po građane i već dovoljno devastiranu ekonomiju juga Srbije.

Zašto Vlada Srbije interese srpsko-arapske avio kompanije stavlja ispred dobrobiti građana i oživljavanja južne Srbije, jednog od najsiromašnijih regiona u Evropi? Stavljanje privatnih partikularnih interesa iznad javnog nedvosmisleni je pokazatelj stanja zarobljene države na koji ukazuje i strategija proširenja Evropske unije na Balkan.

gradjanin.rs

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *