Neformalna grupa Nezadovoljne Nišlije i Udruženje predsednika skupštine stanara pokrenuli su danas novu akciju pobune protiv (ne)legalnog odnošenja automobila s niških ulica, a to je da automobili koji su u pokretu trube sirenama kada vide “pauk” da bi stanare u nekom od niških naselja upozorili da mogu “ostati” bez vozila.
Miloš Živković iz grupe “Nezadovoljne Nišlije” kaže da će uskoro objaviti video klip kao princip po kome bi se akcija izvodila na niškim ulicama.
Ako u nekom od naselja u Nišu uđe “pauk” i pokušava da “na brzinu” odnese neki auto, vozači u pokretu bi trebalo jako da trube i upozore stanare da postoji mogućnost da im vozilo bude odneseno. Sigurno da niko nije protiv postojanja “pauka” jer je on potreban u nekim slučajevima, ali na ovaj način, kako funkcioniše u Nišu, to se zove teror ili harač. Oni namerno zloupotrebljavaju zakon i nedostatak parking prostora u gradu da odnose automobile i tako zarađuju na račun građana“ – objašnjava Živković.
On kaže da “pauk” vozila u najvećem broju slučajeva odnose automobile koji nikome ne smetaju, a da oko 10.000 dinara koliko košta uzimanje auta s depoa, nikome “ne pada s neba” tako “da građani moraju da se pobune protiv te bahatosti”.
M.S.
Imam neki „osećaj“ da tzv „upravljači saobraćaja“ u gradu ili ne znaju da rade svoj posao ili namerno rade neke stvari… Regulacija saobraćaja je jedan od bitnih uslova za funkcionisanje života u gradu. Činjenica da se prostor ne povećava (mislim na saobraćajnice) a povećava se broj vozila,dolazimo do problema. Gore navedeni „majstori“ umeju samo da malo „ofarbaju“ saobraćajnice, trotoare prolaze i okače table da je ovde dozvoljeno parkiranje u zoni I ili II… a nikako da se usredsrede na probleme. NPR ,čekao sam osam(8) godina da dođu ovi „harač-i“ što nose vozila u moj komšiluk,kod igraonice „BLA-BLA“ .roditelji umesto da se raduju sa decom ,strepe od ovih „haračlija“.Jer, od kako postoji saobraćajnica,postoje i regulaciona signalizacija ,koja zabranjuje parkiranje i zaustavljanje u tom delu saobraćajnice, postoji doduše i javni parking,malog i nedovoljnog kapaciteta,a saobraćajnica nije toliko frekventna da ne bi mogla drugačije da se reguliše. Na primer da senapravi regulacija da bude jednosmerna,a drugi deo saobraćajne trake neka“ofarbaju“ okače tablu IiliII zona i naplaćuju parking ,a ne da se jure po ulici…Mislim da bi svi bili zadovoljni.