Grad nikad prljaviji, prepuni kontejneri, prepune kante i smeće na sve strane, a niška JKP Mediana nove spotove o svojim aktivnostima platiće parama građana 2,5 miliona dinara televiziji koju izabere na tenderu, smatra Jelena Milošević iz Stranke slobode i pravde.
Umesto da se grad čisti, da se angažuje veći broj radnika na terenu ukoliko nema dovoljno, Milošević kaže da „Mediana” plaća spotove da virtuelno gledamo i zamišljamo čist grad dok hodamo po smeću, i dodaje da je drugi problem to što novac iz budžeta dobijaju uglavnom jedni te isti mediji, slučajno bliski Srpskoj naprednoj stranci.
„Vlasnik “Belami” televizije Vitko Radomirović i firme povezane s njim dobijaju na desetine miliona novca svih građana. Tim novcem kupuje se lojalnost medija da skrivaju istinu od građana, da promovišu niške naprednjake i šire propagandu da živimo u zlatnom dobu“ – kaže Milošević.
Smatra da tim novcem Mediana zapravo kupuje lojalnost medija bliskih SNS-u da bi oni skrivali istinu od građana.
„Dok se nemilice troši naš novac, a u preduzećima se uglavnom zapošljavaju botovi i to u administraciji jer ne mogu se istovremeno držati u rukama metla i telefon za pisanje komentara, Nišlije se dave u siromaštvu i u smeću. To mora da se zaustavi. Da bi naš grad bio čist, prvo mora da se očisti ova kriminalna, nesposobna vlast i da se izvede pred lice pravde za svu pljačku, nameštene tendere i koruptivne poslove. Naš grad zaslužuje da diše” – zaključuje Milošević.
U julu prošle godine iz JKP Mediana naručili su promotivni film od 22 minuta o čišćenju posle nevremena i platili skoro 300 000 dinara televiziji Belle Amie za taj film.
M.T.