Potrošači u Srbiji nemaju iskustva sa velkom akcijama trgovaca prehrambenih proizvoda. To je dokazalao i otvaranje LIDL-ovih prodajnih objekata u Srbiji, gde su građani na akciji kupovali prehrambene proizvide u velikim količinama.
Centar za zaštitu potrošača „Forum“ navodi da bi trebalo napomenuti da se prhrambeni proizvodi stavljaju na akciju uglavnom pred istek vremena upotrebe, jer nakon isteka roka upotrebe ti proizvodi ne smeju biti izloženi u prodajnim objektima.
Prema pisanjima medija, građani su u velkim količinama kupovali pileće meso, iako su neki mediji preneli da je prema deklaracijama na pakovanjima pilića stajalo da je rok upotrebe 14.oktobar 2018. godine. Ukoliko je to tačno, onda je sasvim sigurno da će to pileće meso biti u upotrebi i nakon isteka roka upotebe, što može da izazove zdravstvene probleme potrošača. Napominjemo da celo pile može biti zamrnuto do 12 meseci, zbog čega i nije prporučljivo kupovati zamrznutu piletinu ako ona nema deklaraciju na kojoj je unet datum zamrzavanja, saopštavaju iz Foruma.
Oni kažu da zbog toga skreću pažnju potrošačima da kod kupovine prehrambenih proizvoda, a naročito ako su ti proizvodi na akciji, obavezno provere deklaracije za kupljene proizvode i vode računa o roku upotrebe tih proizvoda, a ujedno pozivamo nadležne inspekcijske organe da izvrše proveru deklaracija na svim prehrambenim proizvodima koji su se u velkim količinama kupovali u prodajnim objektima LIDL i o nađenom stanju obaveste javnost.