Ispitivanje zadovoljstva potrošača

Centar za zaštitu potrošača FORUM iz Niša je na osnovu tačke 3. člana 131. Zakona o zaštiti potrošača, gde se kao posebna aktivnost organizacija potrošača navodi: ’’Sprovođenje nezavisnih ispitivanja i uporednih analiza kvaliteta roba i usluga i javno objavljivanje dobijenih rezultata’’, pokrenuo novu aktivnost pod nazivom: ISPITIVANJE ZADOVOLJSTVA POTROŠAČA.

Za promociju ove naše nove aktivnosti pripremili smo upitnik za izjašnjavaje građana Niša u kampanji pod nazivom: Pekarski proizvodi po ukusu Nišlija. To je za sada pilot projekat gde će se ljudi izjašnjavati o pruženim uslugama. Posle Nove godine planiramo da pitamo Nišlije nešto iz oblasti komunalnbih delatnosti – navodi Jovan Jovanović, predsednik Foruma.

On jaže da se u tu svrhu tu svrhu formirao stručni tim koji je pripremio program za elektronsko izjašnjavanje potrošača i izradu uporednih analiza kvaliteta roba i usluga, sa ciljem povećanja kvaliteta roba i usluga na tržištu Republike Srbije. To i mnogo više se može videti na linku same organizacije.

M.S.

Medijski sadržaj sufinansiran sredstvima za javno informisanje Grada Niša.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

© 2023 GRAĐANIN - Gradjanin.rs je upisan u Registar medija Republike Srbije pod rednim brojem: IN000266