Odeljenje tržišne inspekcije je konstatovalo ispravnost naših zahteva i najavilo da će za neke neregularnosti prema EPS-u i odgovornom licu biti pokrenuti postupci pred nadležnim sudom, saopštilo je Udruženje pokreta slobodnih stanara iz Niša.
U toku su postupci pred Zaštitnikom građana Niša i Zaštitnikom građana Srbije i Evropskom energetskom zajednicom. Istovremeno je Centar za zaštitu potrošaća “Forum” Niš uputio zahtev Ministarstvu trgovine, turizma i telekomunikacija za “zaštitu kolektivnog interesa potrošača”. Na osnovu prijava velikog broja građana Niša da su ostali bez električne energije zbog navodnog „neovlašćenog“ korišćenja električne energije (oštećena plomba), UPSS je zajedno sa Centrom za zaštitu potrošača izvršio analizu i ustanovio niz nepravilnosti od strane EPS Srbija – poslovnica Niš, saopštilo je udruženje.
Tim povodom UPSS je organizovao tribinu gde su, zajedno sa građanima, doneti zaključci šta raditi po tom pitanju.
Na osnovu toga UPSS se obratio svim institucijama navedenim u zaključcima. Osim toga, predstavnici UPSS-a su, o svom trošku, otišli u Beč i Evropskoj energetskoj zajednici ukazali na probleme sa kojima se susreću građani Niša. Pristigli su i prvi odgovori među kojima se nalazi i odgovor Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija. Ministarstvo je dalo za pravo nalazu UPSS-a i naš dopis prosledilo Sektoru tržišne inspekcije, zaključuju u UPSS-u.
Kompletan odgovor možete preuzeti ovde.
gradjanin.rs