Zbog povećanog obima posla, ali i poboljšanja kvaliteta usluga koje JKP „Gorica“ pruža, uskoro će Nišlijama biti omogućeno, da sve potrebe i plaćanja ka ovom preduzeću obavljaju i na Bulevaru Nemanjića, u Goričinom lokalu u kome će biti otvoren novi Uslužni centar, a koji se nalazi u parku iza hrama Cara Konstantina i Carice Jelene.
Kako navode iz novog rukovodstva Gorice, detaljnom analizom doadašnjeg rada, utvrđeno je da je Nišlijama koje su do sada koristile njihove usluge problematična bila udaljenost njihove pravne službe, gde su mogli da završe svoje obaveze.
Mi imamo lokal koji je u našem vlasništvu čitavu deceniju, tu je ranije bila cvećara donedavno, tako da smo sada odlučili da se još više približimo našim sugrađanima i da tu otvorimo Uslužni centar, u kome će moći da zakazuju sahrane, plaćaju dugovanja, podnose primedbe i sve ono što su do sada mogli da rade u prostorijama na Novom Groblju, izjavio je Igor Novaković, novoimenovani v.d. direktora JKP „Gorica“ i dodao da očekuje da čitav proces bude gotov za manje od mesec dana.
U Gorici, prema rečima nadležnih, trenutno radi 129 radnika, nakon što je prošle godine njih 53 prihvatilo socijalni program. Otvaranje novih prosotrija, neće značiti, kako ističu, nova zapošljavanja.
U tom objektu radiće ljudi koji su već zaposleni kod nas, tako da nema novih troškova, a mogu slobodno da kažem da sve bolje poslujemo i da polako vraćamo sva dugovanja, dodao je Novaković.
Prema zvaničnim podacima, Gorica trenutno ima dugovanja prema komercijalnim bankama u visini od 15 miliona dinara, dok je taj dug prema dobavljačima duplo veći. Međutim, kako se nadaju čelnici ovog preduzeća, u planu je da sve to bude regulisano u najkraćem mogućem periodu.
Inače, ukoliko se uporede cene usluga drugih preduzeća u Srbiji, koja se bave ovakvim i sličnim uslugama, Goričine usluge su jedne od najjeftinijih u zemlji, tvrdi v.d. direktora Novaković.
N.Marković