Objavljeno: ponedeljak, 20. januar 2014.

Pogrešni računi izazvali sukob unutar EPS-a!

Jugoistok-480x360Privredno društvo „Jugoistok“ d.o.o. Niš saopštilo je danas kasno popodne da

„nije bilo većih primedbi, odnosno reklamacija od strane kupaca na izdate račune za isporučenu električnu energiju u mesecu decembru 2013. godine, u odnosu na sve prethodne mesece.“

U saopštenju se navodi da se

„u paušalnim izjavama koje dolaze od rukovodstva EPS ,,Snabdevanja″, neosnovano ukazuje da su zbog nedostatka kadrova primorani da poslove daju na izvršenje privrednim društvima za distribuciju električne energije i da zbog toga nastaju problemi i greške prilikom izdavanja računa.

U saopštenju prosleđenom medijima PD „Jugoistok“ navodi da osam godina obavlja svoju osnovnu delatnost distribucije i prodaje električne energije kupcima na celokupnom distributivnom područiju jugoistoka Srbije i da nikada za vreme svoga postojanja nije došla u sličan problem koji danas predstavlja EPS ,,Snabdevanje″ u javnosti.

Konstatujemo da su problemi nastali formiranjem jednog Javnog snabdevača, o čemu smo blagovremeno ukazivali upozaravajući na sve negativne posledice koje su se desile i koje će se i dalje dešavati, navodi se u saopštenju, koje u ostatku prenosimo u celosti.

Izveštaji koje smo prikupili sa celokupnog konzumnog područja „Jugoistoka“ ukazuju da je situacija u pogledu očitavanja, obračuna i izdavanja računa uobičajena i da se ni u čemu ne razlikuje od obračuna u prethodnim mesecima.

Postoje uobičajeni pojedinačni slučajevi primedbi i reklamacije kupaca, ali se može konstatovati da je to na ukupnom konzumnom područiju od 600.000 kupaca zanemarljivo. Zbog toga pozivamo sve kupce da uporede stanje računa sa stanjem na svojim brojilama, a u koliko smatraju da ima bilo kakvih nepodudarnosti potrebno je da se hitno jave nadležnoj distribuciji.

Zbog toga ukazujemo da „Jugoistok“, svojim aktivnostima, ni na jedan način nije doprineo nastalim problemima EPS ,,Snabdevanja″ sa kupcima.

Naprotiv, smatramo da je „Jugoistok“ ispunio sve svoje obaveze u skladu sa zaključenim ugovorom o pružanju usluga sa EPS ,,Snabdevanjem″ i da u potpunosti profesionalno i visokoodgovorno ispunjava sve svoje obaveze prema kupcima električne energije u svojstvu Operatora distributivnog sistema.

Takođe, ističemo da će „Jugoistok“ i nadalje davati punu podršku razvoju elektro-energetskog sistema i celokupne Elektroprivrede Srbije, jer samo tako smatramo da Srbija može biti bolje mesto za život svih njenih građana.

U potpunosti dajemo podršku svakoj inicijativi ministarke energetike, razvoja i zaštitne životne sredine prof. dr Zorani Mihajlović, na utvrđivanju činjeničnog stanja i odgovornosti pojedinaca za nastale propuste.

Vaš komentar: